2009-03-17

Tiden rusar iväg...

Redan den 16:e mars...Våren är på väg. Vi har krokusar utan för dörren. Mysigt!
Jag vill börja med att tacka ALLA som på något sätt grattade mig på min födelsedag.
Förutom min man som jag ska strypa vid rätt till fälle..;0) Han satte in grattis i tidningen så massa okända människor på stan kommer fram och säger att dom har sett mig! Hur pinsamt är inte det???

Ett särskilt tack till min svärmor som köpte det jag länge önskat!
Nu är ni nyfikna va? Jag fick....


Ja just det...en perkolator..Mmmmm så gott kaffe det blir. Jag fick faktiskt fina presenter av min man oxå + blommor. Tulpaner som jag älskar.
Bilder kommer.

Har ni någon gång velat ha något sååååå mycket så ni nästan inte tänker på annat?
Så har jag det nu. Jag vill verkligen ha en ny husvagn. Jag till och med drömmer om det. Det behöver inte vara någon lyx vagn, inte en -09... Men fasta sängar och ett förtält.

Jag sitter varje dag på blocket och kollar och bevakar. Räknar, gör diagram och kalkyler hur jag ska få ihop det. Vi har en nu men den läcker lite här och där den är liten...söt ja, jo ...gammal -78!!! och i somras brakade förtältet ihop..
Eller snarare när vi i september skulle packa ihop det så packa det i hop av sig själv.*fnissar*

Vi är ju vinter campare oxå...Har en super mysig plast på Välorna utanför Gnosjö..En pärla! Älskar att vara där. Fin liten sjö, långgrunt, sandstrand..Så där planerar jag att vara i 4 veckor i sommar..Men inte med vraket!

Jag till och med köper en lott varje gång jag är och handlar! Knäppt va? En tian lott på vinst upp till 250.000:- Jag får ju till och med pengar över.
Jag håller span på 3 olika vagnar. Alla har samma planlösningar..
En Dethleffs 72 0TK, Hobby 650 kfu och en Home Care 65 Kfu...Jag vill!!!!!

Eller får jag öppna en " Beccas husvagns fond" Så om någon råkar ha lite för mycket pengar hemma skräpande så tar jag gärna emot..*leeer*
Jag lovar att investera dem väl..

Det är några veckor kvar att jobba på det i alla fall.Typ 13 veckor. Ja, jag har räknat! Min bank tant sa faktiskt att det är läge att köpa en ny vagn nu när priserna är såååå låga. Men det sa inte min man. *fnissar* Glöm det säger han!

Det är då man får annvända den kvinnliga logiken och charmen..*leeeeeer*
Spela på det dåliga samvetet, -Tänk på din dotter! Ser du hur blek jag är..Jag måste åka utomlands...Bla bla bla...Ni ska se. Till sommaren sitter jag i min fina husvagn och njuter.. Eller så vaknar jag av att allt bara var en dröm!!

Hastala pasta!

Becca

Inga kommentarer: