2009-11-05

Tjoho!!! eller jag har inte dött!!!...

Hmmm...skämmes Becca! Det är ju dööööö dagar sen jag skrev här. Trodde ingen läste min sida. Men så fel jag hade! Tydligen är det en del som följer den och har saknat mitt knasiga liv. *fnissar* Så efter tjat från folk i landet är det väll dax att damma fram sidan igen.

Så vad har hänt? *tänker så det knakar...* Ja, jo hmmmm... Ja Någon ny husvagn blev det inte. Så jag tillbringade mina 4 veckor i vraket. Men med ett nytt förtält. Tack för det familjen Grandelius! Tro nu inte att det är ett vanligt 4 kantigt med fina gardiner för då tar ni fel. Kolla in bilden...



Förut såg alla som kom in på campingen vårat retro tält..Nu ser dom denna skapelse..
Gissa om många kommer fram och frågar vad det är..

Sen att våra bästa vänner Mia ,Thomas med sönerna Oskar och knölbullen..Jag menar Linus tillbringade 2 semester veckor på Välorna gjorde det till en kanon sommar. Familjen Grandelius var oxå där ett par dagar..

Vi han med både Borås djurpark och appladalen i Värnamo. 3 namnsdags kalas och en heldag i Sävsjö badhus. Vad mer kan man önska sig....? Både jag och Tommy slukade Stig Larssons böcker och vi grillade på längden och brädden...
Sista helgen på semestern åkte vi alla 12 på en Helsingfors kryssning. Det var kanon kul. Passade på att träffa Henri oxå.

Sen kom hösten. Sara började i 2:an STORA tjejen!
Bilden är hennes första skoldag...


Vi han med en tur till Astrid Lindgrens Värld oxå. Jag och Tommy hade inte heller varit där. Så det blev en mys dag för hela familjen.

Nu är hösten här och i dag har det snöat. Jag jobbar och jobbar som vanligt.
Tommy har i dag börjat på en kurs i företagsekonomi.

Nu lovar jag att skärpa mig så ni får något att läsa!

Hastala pasta så länge gott folk ute i landet.

Becca

Inga kommentarer: